onsdag 16. januar 2013

De første dagene

Hei ! Da har jeg funnet meg til rette i Graz.  Vi kom på søndag , og da gikk dagen med på å hilse på familien.
Vi fikk servert den Østerriske nasjonalretten " Strudel " som var veldig god. På mandags morgenen tok jeg trikken inn til bykjernen der vi møtte kontaktpersonen vår som viste oss veien til språkskolen. Språkskolen var litt vanskligere enn jeg trudde , men jeg har jo bare gått der i 3 dager, så det blir nok lettere etterhvert.
Etter vi er ferdige på skolen , så har vi gått rundt i byen for å gjøre oss kjent. Graz er en gammel by , og minner meg på mange måter om oslo. Nå skal vi ut å spise og få tips om populære spisesteder og puber rundt omkring i byen, så jeg vil legge ut noen bilder senere.
Guten nacht !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar