søndag 24. februar 2013

Arbe

Nok en tid har gått, så da får jeg vell slenge ut litt bilder av det jeg har drivi med.

Jeg har jobbet med nye biler de 2 siste ukene. Montering av lysbjelker, demontere deler for å sende til lakkering og montere de igjen senere. Har også lagt opp nye ledningsnett og mye annet.
Det går bra på jobb. Komunikasjonen blir bedre og bedre, så nå bestiller jeg deler på lageret helt alene og delene som kommer er faktisk riktige, hehe.
Det har kommet  " mye " snø den siste uken. De sier det ikke har vært så mye snø her på mange mange år, men for en nordmann er det hverdagskost. Håper våren kommer hit snart.








Fremtidlig søpplebil. Blir veldig spesielt eksosanlegg på denne.
Pga påbygget så er eksospotta flyttet til venstre side, bak dieseltanken.
Skal se om jeg får tatt noen bilder av dette til uka.







Bytte av blokk pga vannlekasje på 480.
Ikke ett ukjent fenomen
Flyttet over alle delene fra den gamle til den nye blokka








Forrige søndag reiste vi ut å bowla. Etter det spilte vi biliard og spiste kebab.
Fin søndag : )

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar