søndag 7. april 2013

Tiden flyr og nå er det under 2 uker til jeg er hjemme igjen.
Det skal bli godt å komme hjem igjen til familie og venner , men kommer til å savne livet i Graz.
På jobben driver jeg fremdeles mest med nye lastebiler.
Legger opp ledninger til BWS ( Body Work Systems ) , og diverse andre elektriske komponenter.
Nå i helga så har jeg og jentene vært i Wien. Sjekka ut hovedstaten i Østerrike.
Her kommer noen bilder






Kræsja Scania som skal rettes opp







Tillhørende hytte. Jeg hadde
ansvar for all demontering inni hytta
Alt skulle vekk for å rette bulker










Her har jeg koblet alt av ekstralys.
Byttet ut glødepærene i skiltbelysningen til firmalogen med led lamper.
Koblet opp ledningsnett til den lysende v'en i grillen
Ledlamper i bjelka under støtfangeren
Og markeringslys på hver sin side ved stigtrinna.








Ei diger kirke.
Husker ikke hvor høy den var , og heller ikke hva den het. Hehe


Her er det også noe jeg ble fortalt hva var men ikke husker
















Utsikt over slottsparken , og Wien i bakgrunn






Kjent parishjul i Wien som har stått der siden slutten av 1800 tallet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar